• Sportpark "De Biezen"
    Min.Goselinglaan 1a
    5103 BH DONGEN

Sportpark "De Biezen" is gelegen aan de Procureurweg en de Minister Goselinglaan in Dongen. Het complex bestaat uit drie speelvelden, waarvan er inmiddels twee zijn voorzien van kunstgras, een trainingsveld, een trainingshoek en twee pupillenvelden. Vier speelvelden zijn voorzien van verlichting waaronder het hoofdveld

Ten behoeve van de spelers zijn er 12 kleedkamers, voorts een massageruime, een ruimte voor de terreinmeester, 2 scheidsrechter-kleedkamers, opslagruimten en een technische ruimte.

De tribune, tegelijk met de kantine gebouwd in 1984, beschikt over 300 zitplaatsen.

Kantine

De kantine is het centrale punt, waar spelers, leden en vrienden van VV Dongen elkaar treffen. In het weekend is de kantine geopend zolang er wedstrijden zijn. Door de week vanaf 18.30uur tot het eind van de trainingen.

Bij de ingang van de kantine is de ontvangstruime voor scheidsrechters en begeleiders van andere verenigingen.

Aan de achterzijde bevindt zich de grote bestuurskamer, die tevens wordt gebruikt voor de ontvangst van sponsors en voor bijzondere bijeenkomsten.