• Informatie

• Sinds 1986 heeft VV Dongen een Club van  100. Deze groep mensen die VV Dongen een extra financiële steun geven zijn van ongelooflijk belang. Als lid van de “Club van Honderd”  lever je een bijdrage aan de financiële ondersteuning van onze club. De jaarlijkse bijdrage voor de “Club van Honderd” bedraagt € 50,00. Meer geven mag natuurlijk ook altijd.

Zeker in de huidige tijden is het financieel een hele klus om de eindjes aan elkaar te knopen. Daarom zijn wij blij met de jaarlijkse bijdrage van de Club van 100 waar we mooie dingen van kunnen realiseren in het belang van de hele vereniging.

Je behoort als donateur tot een grote groep enthousiaste mensen, die VV Dongen een warm hart toedraagt. Elke donateur krijgt een vermelding op het “Club van Honderd” bord in de kantine. Momenteel hebben we ruim 100 donateurs.

De Club van 100 heeft het de afgelopen jaren mogelijk gemaakt om tal van zaken te financieren.
    De beeldschermen in de kantine en de bijdrage aan het 90-jarig jubileum zijn een paar voorbeelden.

Voor dit jaar komt de bijdrage van de Club van 100 ten goede aan de jeugdopleiding van VV Dongen.

Wordt ook lid van de Club van 100!
    Draag je onze mooie club ook een warm hart toe? Voor nog geen euro per week ben je al donateur van de Club van 100! Wij begroeten je graag als nieuw lid van onze “Club van 100”. Opgeven kan door aan te melden bij Jan Beex, Cees Beex, of Henk Goos of door een e-mail te sturen naar c.beex@kpnplanet.nl