Club van 500

Als lid van Club van 500 steun je VV Dongen en ben je tevens maatschappelijk betrokken, omdat je automatisch ambassadeur wordt van DongenSteunt©. Je krijgt een seizoenkaart, kunt deelnemen aan de Business Club events en hebt toegang tot het sponsorhome.

Is een reclame uiting niet belangrijk voor je, maar wil je VV Dongen wel een warm hart toedragen? Wordt dan lid van de Club van 500.

DongenSteunt

Onder de noemer ‘DongenSteunt©’ leveren ambassadeurs een financiële bijdrage aan de jeugdafdeling van de club. Een gedeelte van deze ambassadeursbijdrage wordt aan een ander goed doel/vereniging binnen Dongen overhandigd. Als ambassadeur van DongenSteunt© mag u gebruik maken van het DongenSteunt© logo én het als zodanig uitdragen. Op deze manier straalt u uit dat u niet alleen VV Dongen een warm hart toedraagt, maar ook dat u uw maatschappelijke betrokkenheid toont en uw verantwoording neemt. Eigenlijk dus iets om trots op te zijn.

Deze sponsorvorm biedt geen mogelijkheid voor reclame uitingen van uw bedrijf.

Geïnteresseerd in sponsoring? Neem contact met ons op via sponsoring@vvdongen.nl