• De persconferentie van dinsdag 25 januari heeft verdere versoepelingen op de coronamaatregelen aangekondigd die per vandaag, woensdag 26 januari, ingaan.

Wat betekenen deze versoepelingen voor VV Dongen?

Met ingang van woensdag 26 januari 2022 geldt het volgende:

Voetballen en publiek

Alle voetbalactiviteiten zijn weer toegestaan. De competities worden (aankomend weekend al) hervat. Trainingen werden al volgens het originele trainingsschema uitgevoerd.

Publiek is weer welkom bij wedstrijden en trainingen. Zij kunnen gecontroleerd worden op een geldig coronatoegangsbewijs. Zonder bewijs geen toegang.

De kleedkamers zijn beschikbaar. Personen van 18 jaar en ouder kunnen voor het bezoek aan de kleedkamers gecontroleerd worden op een geldig coronatoegangsbewijs. Voor personen vanaf 13 jaar is het dragen van een mondkapje verplicht.

Kantine

Voor de kantine geldt dat je er enkel binnen mag verblijven door gebruik te maken van een zitplaats die ervoor is ingericht. De kantine is alleen toegankelijk op vertoon van het coronatoegangsbewijs. Voor personen vanaf 13 jaar is het dragen van een mondkapje verplicht als men niet zit.

De kantine moet vooralsnog uiterlijk om 22:00 uur de deuren sluiten.

Algemeen

Uiteraard zijn ook bij VV Dongen de generieke coronamaatregelen, die overal in het land gelden, van toepassing. Was vaak en goed uw handen, houd 1,5 meter afstand, blijf thuis bij klachten en laat u direct testen bij de GGD of doe een zelftest (ook als u al gevaccineerd bent) en zorg voor voldoende frisse lucht.

Bovenalles geldt: Gebruik te allen tijde je gezond verstand, wees vriendelijk voor onze vrijwilligers en volg hun aanwijzingen desgevraagd op. Dan is het verblijf op het De Biezen voor iedereen aangenaam, zoals het hoort.

Alvast bedankt voor je medewerking en begrip.

Bestuur VV Dongen.