• Ondanks COVID-19 is de organisatie gestart van het D.D.O.O. toernooi. We weten nog niet welke maatregelen gelden tijdens de toernooidagen, maar we zullen altijd de richtlijnen van het RIVM volgen. Een week van tevoren zullen we dit publiceren op de social media van het D.D.O.O. toernooi.
    Ook kun je dit jaar een stem op ons uitbrengen via Rabo Clubsupport. Vanaf 5 oktober zijn de stembussen geopend! Ben jij lid (of je ouders) van de Rabobank? Stem dan dit jaar naast je eigen vereniging ook op het D.D.O.O. toernooi, onder de naam “G.V.V. D.D.O.O”. Volg ons op Instagram en Facebook waar wij meer over Rabo Clubsupport zullen berichten.

Dit jaar zal het D.D.O.O. toernooi voor de 27e keer worden gehouden rond de kerstdagen.

Alle leiders van de jeugdteams zullen een mail krijgen, met de instructie hoe spelers opgegeven kunnen worden.

Aan dit toernooi kunnen namens vv Dongen uitsluitend jeugdleden meedoen, die bij vv Dongen als voetballer/voetbalster staat ingeschreven. Geef je uiterlijk vóór 15 oktober op bij je leid(st)er.

Daarnaast is er ook een mogelijkheid om je op te geven als leid(st)er van een team. Hiervoor kun je een formulier invullen (hangt in de kleine bestuurskamer en staat hiernaast als bijgevoegd) en deze kun je inleveren in het bakje DDOO of je kunt direct een mail sturen naar voorzitter@ddootoernooi.nl.
    Wel stellen wij als voorwaarde dat je lid moet zijn van vv Dongen om leider bij het toernooi te zijn. Daarnaast moet je ook minimaal 2 jaar ouder zijn dan de leeftijdscategorie van het betreffende team en geboren zijn in 2008 of daarvoor.