• Nieuwe kantinebeheerders zijn binnen VV Dongen geen onbekenden.

Onze zoektocht naar nieuwe kantinebeheerders heeft uiteindelijk een verrassend resultaat opgeleverd.

Nadat Erik en Ilona Panis in goed overleg met het bestuur besloten hadden om volgend seizoen niet meer als verantwoordelijke voor de kantine te willen optreden, is de zoektocht van het bestuur begonnen.

Erik en Ilona werden afgelopen seizoen behoorlijk in het diepe gegooid. Ook binnen het huidige bestuur was weinig kennis over het reilen en zeilen van alles wat bij deze job kwam kijken. Veel nieuwe, veelal jonge, barmedewerkers moesten ingewerkt worden om procedures onder de knie te krijgen .

Het bestuur was erg blij met hun inzet afgelopen seizoen en wij kunnen als vereniging terugkijken op een geslaagd seizoen. Een seizoen waar de kantine vooral gediend heeft als clubhuis en waar een feestje op zijn tijd gehouden kon worden.

Blij zijn we met de aankondiging van Natascha en Ronn Buijs als “onze” nieuwe kantinebeheerders. Na enkele besprekingen, waarbij goed is afgetast wat erbij komt kijken, is de kogel door de kerk. Dré van Groesen, die sinds een jaar binnen het bestuur verantwoordelijk is voor het kantinebeleid, is verheugd dat met ingang van het nieuwe seizoen deze functie wordt ingevuld.

Ronn en Natascha zijn geen onbekenden van de club. Ronn al bijna 45 jaar lid en als voetballer, trainer en sponsor bekend binnen de vereniging. Daarnaast is hij jaren lid geweest van de sponsorcommissie en natuurlijk de drijvende kracht als het gaat om diverse uitingen vanuit Reclamebureau Pracht. Natascha die ook op jonge leeftijd al bij VV Dongen rondliep en zelfs 10 jaar lang als gastvrouw bij NAC heeft gewerkt en de klappen van de zweep heeft leren kennen.

Beiden hebben zin in deze nieuwe uitdaging en willen er met de medewerk(st)ers voor gaan zorgen dat de kantine dè plek is waar de vereniging voor staat. Een plek waar iedereen zich veilig en prettig voelt, waar vriendschappen worden beleefd, waar verloren en gewonnen wordt en waar het leven gevierd wordt.

Het bestuur wenst Natascha en Ronn veel plezier toe.