• VV Dongen in de media.

Dat de Technische Commissie en de Jeugdcommissie bij VV Dongen het beleid aan het uitvoeren zijn zoals met het bestuur is afgesproken begint zijn vruchten af te werpen.

Diverse media benaderen de club en ook regio verenigingen zijn geïnteresseerd in de aanpak waarbij het kind centraal staat. Niet alleen met de jeugd bezig zijn om er Messi’s van te maken want kinderen met aanleg vallen toch wel op. Het gaat om ontwikkelen van individuen binnen de voetbalvereniging Dongen. Hoe mooi is dat.

Zelfs de KNVB heeft er op hun site melding van gemaakt en VV Dongen in de picture gezet als voorbeeld voor veel andere verenigingen. Ieder doet het op zijn manier maar we zijn er maar wat fier op dat het zelfs binnen de KNVB is opgevallen.

Hieronder de link:

We zijn trots op onze vrijwilligers want we kunnen van alles bedenken maar zij zijn het die het doen!