• Informatie over bekendmaking indeling jeugdteams.

Afgelopen week is de deadline verstreken voor het overschrijven van spelers die uitkomen in de A-categorie (dat zijn de 1e teams van de JO19, JO17, JO15 en JO13). Binnen VV Dongen is dat altijd het moment waarop we formeel kunnen starten met de indeling van de teams. Op 1 juli gaat de KNVB de overschrijvingsverzoeken behandelen en dat kan ook soms een paar dagen duren.

Voor de B-categorie kunnen spelers van andere verenigingen zich in de periode na 16 juni t/m eerste vrijdag van de maand maart nog overschrijven mits ze zich aan hun financiele verplichting bij hun oude vereniging hebben voldaan. De oude vereniging kan ze dan "vrij geven" en kan de overschrijving direct automatisch worden verleend.

Op 10 juli moeten alle teams zijn ingevuld bij de KNVB in Sportlink met de betreffende spelers, leiders en trainers. Dan weten we ook definitief hoeveel teams we in elke leeftijd kunnen inschrijven.

Als alles dan klopt dan kunnen we de lijst met spelers per team definitief publiceren op onze website. Dit willen we uiterlijk maandag 18 juli doen.

Namens de jeugdcommissie,

Aad Stanco