• Technische commissie

Sprokholt, MarcoVertegenwoordiger Junioren
    Vliet, Robbie van derVertegenwoordiger Pupillen
    Haarbosch, MarcelVertegenwoordiger Pupillen
    Verkooijen, John Paul1- Voorzitter a.i.
    Aken, Alwin vanVertegenwoordiger Selectie

Er is 1 teamlid van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.

• Even voorstellen

De Technische Commissie (TC) heeft als hoofdtaak de ontwikkeling, alsmede de aansturing en bewaking van de opleiding en vorming op voetbaltechnisch gebied binnen de vereniging. De TC is een groep mensen binnen de vereniging, die zich bezig houdt met opleiding en vorming op voetbaltechnisch gebied.

De voorzitter van de TC is tevens lid van het Hoofdbestuur.

De TC van VV Dongen heeft de taken verdeeld in twee aandachtsgebieden: Senioren en Jeugd. De Hoofd Jeugdopleidingen zal binnen de commissie de verantwoording voor de Jeugdopleiding krijgen.

Kerntaken:

• Het ontwikkelen, uitvoeren en toezicht houden van het door de vereniging te voeren technische beleid.
    • Stelt per leeftijdscategorie vast welke vaardigheden de spelers moeten worden aangeleerd.
    • Zorgt voor een goede overgang van de junioren naar de senioren.
    • Stelt samen met de hoofdtrainers trainingsprogramma´s vast per leeftijdscategorie.
    • Bewaakt de uitvoering door zich op de hoogte te stellen van de uitvoering.
    • Geeft aan de hand van schema´s en voorbeeldtrainingen samen met de hoofdtrainers per categorie nadere instructies aan de overige trainers per categorie (bij gelijke belangen is een combinatie van meer categorieën wenselijk).
    • Overlegt regelmatig met hoofdtrainers (gestructureerde vergaderingen).
    • Maakt in overleg met de desbetreffende leeftijdscoördinatoren en trainers de teamindeling voor het nieuwe seizoen.
    • Bezoekt vergaderingen KNVB betreffende competitiezaken bij voorkeur met wedstrijdsecretaris.
    • Verantwoordelijk voor het aanstellen van trainers.
    • Verantwoordelijk voor het aanstellen van verzorgers en/of fysiotherapeuten.
    • Verantwoordelijk voor medisch / preventiebeleid.

Wil je meedenken over het voetbalbeleid binnen de vereniging en lijkt het je leuk om deel uit te mogen maken van deze leuke enthousiaste groep?

Aarzel niet, spreek één van de commissieleden aan of mail aan tc@vvdongen.nl