• Commissie leden

Derks, BoukeCommissie Lid
    Sanden, Stein van derCommissie Lid
    Panis, IlonaCommissie Lid

Er is 1 teamlid van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.

• De basis van een goed functionerende voetbalvereniging wordt gevormd door de vrijwilligers. Geen enkele amateur-sportvereniging kan tegenwoordig nog bestaan zonder de inzet en bijdrage van (veel) vrijwilligers. Wij rekenen erop dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt om met elkaar onze mooie vereniging draaiende te houden en dat kan alleen als we ook samen vereniging zijn.

De vrijwilligerscommissie ontwikkelt, coördineert en draagt zorg voor de uitvoering van het vrijwilligersbeleid. Het beleid van de vereniging is erop gericht om de leden van de vereniging breed te laten deelnemen aan de taken die er binnen de vereniging zijn. Uitgangspunt is dat dit zonder vergoeding plaats vindt.

Onze vereniging kent vele rollen. Iedere rol is even belangrijk. Of je nu bestuurslid bent, trainer, leider of lid van de crew. Iedereen draagt zijn steentje bij. Samen maken wij nl. de vereniging. Wij zijn ook permanent op zoek naar vrijwilligers. De verschillende rollen zijn omschreven naar taken. Daarnaast een omschrijving van de persoon die we daarvoor zoeken. Hieronder vind je de vacatures die vacant zijn. Sluit de omschrijving bij je aan, schroom niet en neem contact op met desbetreffende persoon.