• “Sleutel niet te veel aan een goed lopende motor”.

Trainer Osman Erbas en VV Dongen ook volgend seizoen samen.

Osman Erbas is ook komend voetbalseizoen (2022-2023) trainer van derde divisionist VV Dongen. Afgelopen week verlengde de inmiddels ervaren voetbalcoach zijn contract bij de club.

“Osman, een jongen van de club, is bezig aan zijn derde seizoen als hoofdcoach. Het frappante aan deze periode is dat nog geen enkel seizoen, door alle corona perikelen, op een normale manier tot een einde is gekomen,”  De selectie staat op dit moment met twintig punten op een verdienstelijke zevende plaats. “De sfeer onderling is prima en de spelers ervaren de relatie met de trainer als zeer prettig. Ook de visie van de club wordt breed gedragen. “Groeien van onderuit”, het motto die het huidige bestuur introduceerde bij hun aanstelling, wordt ook door Osman omarmt,” aldus het bestuur.

De club is nu bezig de gehele staf rondom Osman Erbas te behouden onder het motto: “Sleutel niet te veel aan een goed lopende motor”.

Ozcan Özkaya

Inmiddels heeft ook Ozcan Özkaya aangegeven graag door te willen en zal als assistent van Osman zijn rechterhand zijn. Ozcan is de spreekwoordelijke olie in de motor en met zijn ervaring een welkome aanvulling gebleken. Het bestuur is blij dit duo te behouden voor het volgend seizoen.