• De wedstrijdsponsor is Biowinkel Natuurlijk Henriette

Welkom bij de wedstrijdsponsor “Biowinkel Natuurlijk Henriëtte”

Natuurlijk Henriëtte in klein Dongen is dé biologische winkel voor Dongen en omstreken.
    Je kunt er terecht voor al je dagelijkse boodschappen. Ons assortiment is zeer uitgebreid. Zo hebben we niet alleen biologische groenten en fruit maar ook een zeer breed scala dagverse broden, droge kruidenierswaren, zuivelproducten, vlees, soepen, maaltijden en verse salades. En dit alles puur biologisch!

Ook kunt u in onze multifunctionele ruimte, die we boven de winkel hebben gecreëerd, terecht voor bijeenkomsten als teambuildingsactiviteiten, vergaderingen, lezingen, presentaties, workshops en dergelijke. Natuurlijk kunnen we zorgen voor een lunch of een hapje en drankje op maat. De ruimte is voorzien van een lift.

Bent u geïnteresseerd?
    Kom gerust even langs voor meer informatie en de mogelijkheden voor uw bijeenkomst op maat bij:
    “Natuurlijk Henriëtte” aan de Klein Dongenseweg 81 in Dongen.
    Mail: info@natuurlijkhenriette.nl  Tel: 06 30 21 12 61

Balsponsor Klein Dongen Hooligans

Maar wist u ook dat vanuit “Natuurlijk Henriëtte” het idee is ontstaan om een Supportersclubje, bestaande uit fanatieke vv Dongen supporters uit Klein Dongen, op te richten. Wat zo’n 8 jaar geleden als een ludieke actie is begonnen is nu een waar fenomeen geworden met eigen tenue (met sponsors) en een eigen Facebook/Instagram/Twitter account. En nu dus zelfs als heuse balsponsor!
    Echter, de basis blijft zoals die was en zoals we zijn begonnen. No nonsens en pure gezelligheid. Uit vriendschap en liefde voor elkaar, de sport en de club zijn we ontstaan en zullen we blijven bestaan. Come on Donguh, Come on KDH en come on Alfons, Frank, George, Harry, Lowie, Pepijn, Piet en René!