• Zomeractiviteiten 2023

Nu de zomer in aantocht is kunnen we onze gedachtes even verzetten en aan iets anders dan voetbal denken. Maar niet voor lang want in de zomermaanden lopen toch nog wel wat zaken door. We hebben het volgende overzicht daarvoor gemaakt.

De velden

Vanaf 12 april is het D-veld al aangepakt voor groot onderhoud. De overige grasvelden zijn vanaf 5 juni aan de beurt. De teams die dus op D gepland stonden mogen een plek te zoeken op het C-veld. Vanaf 28 augustus mogen de grasvelden weer gebruikt worden. De kunstgrasvelden mogen wel in de zomer gebruikt worden. Let op: na elke trainingsdag moeten de verplaatsbare doelen van het kunstgras worden weggehaald, het kunstgras gaat kapot als je een doel lang laat staan!

De teams

Eind mei zijn de (na-)competities afgelopen maar zijn er voor sommige teams nog toernooien in het vooruitzicht. Logisch dat die teams dus nog even willen doortrainen. Eind juni zijn die ook afgerond en stoppen alle trainingen.

Vanaf 5 juli begint Dongen 1 alweer met trainingen voor het nieuwe seizoen en vanaf 18 juli gaan ze oefenwedstrijden spelen. Ook enkele andere teams kiezen ervoor om vanaf begin augustus te gaan trainen. Trainers regelen alle materialen hiervoor zelf. Ook stemmen ze onderling af wie waar wanneer mag trainen op A- of B-veld.
    Vanaf maandag 28 augustus gaan alle teams weer volle bak aan het trainen.

De kantine

In principe is de kantine gesloten van 5 juni tot 28 augustus. Toch zal er in die periode ruimte zijn om elkaar te blijven ontmoeten. Zo is de kantine vanaf half augustus weer elke donderdagavond open voor de clubavond, en ook als Dongen 1 een oefenwedstrijd thuis speelt. En natuurlijk hebben we op 26 augustus onze officiƫle jubileumreceptie voor ons 100-jarig bestaan in de kantine. Het tijdstip hiervoor volgt later!

Wij wensen iedereen een fijne zomervakantie en we zien elkaar weer vanaf maandag 28 augustus op de trainingen.

Let verder goed op het programma van de jubileumcommissie. Zo hebben we op 2 september een groot feest in de Cammeleur en op 16 september een voetbalwedstrijd van Dongen 1 tegen FC De Rebellen.

Het bestuur van VV Dongen.